2018-02-21 / 15:50
Program przeznaczony dla widzów od lat 7
Program emitowany w ramach pasma "Być człowiekiem". Twórcy próbują odpowiedzieć na pytanie dlaczego kupujemy to, co kupujemy, starają się dociec, kto stworzył świat szalejącego konsumpcjonizmu i jak do tego doszło. Dziennikarz śledczy Jacques Peretti analizując trendy i techniki sprzedaży dochodzi do wniosku, że za obecny stan rzeczy nie są wcale winni specjaliści od reklamy i marketingu, lecz producenci określonych dóbr. Ich odwieczny sen o nigdy niezaspokojonej żądzy kupowania spełnił się, kiedy konsumenci "kupili" ideę ciągłego unowocześniania i modernizowania. Producenci wzięli także na cel niewykorzystany wcześniej rynek produktów dla dzieci. Nauczyli się, że zasady stosowane wobec najmłodszych można z sukcesem zastosować do sprzedawania produktów dorosłym. Największą siłą napędową konsumpcjonizmu okazał się jednak strach. Eksploatując ludzkie lęki, producenci stworzyli ogromny i wart miliony dolarów rynek produktów związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem.
Czas trwania: 1 h 00 min
Reżyseria: Mike Radford,
2024-11-16 14:55 |
Historia drwala- komediodramat
6 / 10
Północna Finlandia. Pepe (Jarkko Lahti) mieszka w idyllicznym miasteczku, gdzie prowadzi spokojne i szczęśliwe życie drwala. Seria wydarzeń, które mają miejsce w ciągu... |
|
2024-11-16 18:30 |
Greenowie w wielkim mieście 4 - Betonowa dżungla/ Pakiet startowy
7 / 10
Dalsze perypetie Świerszczu Greena - ciekawego świata, pełnego optymizmu i energii chłopca. Jego rodzina - ojciec Bill, babcia Alice i siostra Tilly - przeprowadzili się z... |
|
2024-11-16 20:00 |
Morderstwo w Rochefort- film kryminalny
7 / 10
Śledczy Emma Thellier (Sara Mortensen) i Adrien Klevec (Olivier Sitruk) planują wspólną romantyczną wycieczkę. Niedługo przed wyjazdem mężczyzna zostaje wezwany na miejsce... |