2024-10-08 / 23:05
Program przeznaczony dla widzów od lat 12
Internet całkowicie zmienił sposób pozyskiwania informacji. Użytkownicy wyszukiwarek zakładają, że wyniki zapytań, które tam wpisują, są godne zaufania, tymczasem niewiele osób wie, że to płatne reklamy. Systemy reklamowe odpowiadają za umieszczanie zdecydowanej większości reklam cyfrowych w sieci. Wykorzystują algorytmy do automatycznego dopasowywania produktów do potencjalnych klientów. Garstka dużych firm technologicznych i mediów społecznościowych ma monopol na tę wielomilionową branżę. Autorzy dokumentu przeanalizują, jak cyfrowa gospodarka reklamowa przyczynia się do potęgowania oszustw, dezinformacji i nienawiści do ekstremistów i jakie korzyści czerpią z tego podejrzani twórcy treści. Eksperci opowiedzą o wpływie reklamy w internecie na społeczeństwo.
Czas trwania: 54 min
Reżyseria: Peter Porta,
2024-10-08 3:20 |
Dronersi - Guma balonowa
8 / 10
W świecie TerrAqua 95% terenów znajduje się pod wodą. Trzech mieszkańców archipelagu Nuic bierze udział w Whale Cup, wyścigu dronów, aby ocalić swoją wyspę przed... |
|
2024-10-08 15:55 |
Pan Holmes- film kryminalny
7 / 10
Rok 1947. Emerytowany detektyw, 93-letni Sherlock Holmes (Ian McKellen), przeprowadza się do wiejskiej posiadłości w Sussex, gdzie planuje resztę życia poświęcić... |
|
2024-10-08 22:00 |
Zaprzysiężeni 14
8 / 10
Wielopokoleniowa rodzina Reaganów dba o bezpieczeństwo mieszkańców Nowego Jorku. W ostatnim sezonie serii policyjny klan mierzy się m.in. ze sprawą handlu ludźmi i seryjnego... |