2024-10-08 / 23:05
Program przeznaczony dla widzów od lat 12
Internet całkowicie zmienił sposób pozyskiwania informacji. Użytkownicy wyszukiwarek zakładają, że wyniki zapytań, które tam wpisują, są godne zaufania, tymczasem niewiele osób wie, że to płatne reklamy. Systemy reklamowe odpowiadają za umieszczanie zdecydowanej większości reklam cyfrowych w sieci. Wykorzystują algorytmy do automatycznego dopasowywania produktów do potencjalnych klientów. Garstka dużych firm technologicznych i mediów społecznościowych ma monopol na tę wielomilionową branżę. Autorzy dokumentu przeanalizują, jak cyfrowa gospodarka reklamowa przyczynia się do potęgowania oszustw, dezinformacji i nienawiści do ekstremistów i jakie korzyści czerpią z tego podejrzani twórcy treści. Eksperci opowiedzą o wpływie reklamy w internecie na społeczeństwo.
Czas trwania: 54 min
Reżyseria: Peter Porta,
2024-10-08 2:10 |
Superpyra
7 / 10
Perypetie wyjątkowego superbohatera - ziemniaka zwanego Superpyrą, który walczy ze złem każdej nocy po zamknięciu supermarketu. Na korytarzach wbrew pozorom dalej toczy się... |
|
2024-10-08 14:00 |
Molly i Duch - Wyprowadzka/ Tam dom twój, gdzie Strasz twój
5 / 10
12-letnia Molly McGee jest niepoprawną optymistką. Chętnie pomaga innym i stara się uczynić świat lepszym miejscem do życia. Poznaje ducha Strasza. Ten z kolei próbuje... |
|
2024-10-08 22:00 |
Naga broń 33 1/3: Ostateczna zniewaga- komedia
6 / 10
Porucznik Frank Drebin (Leslie Nielsen) udaje się na zasłużoną emeryturę i cieszy urokami życia u boku żony Jane (Priscilla Presley). Tymczasem policja dowiaduje się o... |