2019-03-01 / 12:30
Program przeznaczony dla widzów od lat 12
Anna Richardson i Andi Osho odkryją marketingowe zagrania stosowane przez największe koncerny spożywcze oraz przemysłowe. Wszystko po to, aby potencjalni nabywcy mogli zaoszczędzić pieniądze. Opowiedzą także, kiedy płacimy za markę, a kiedy za rzeczywistą jakość. Ujawnią triki handlowe, które przyprawiają konsumenta o ból głowy.
Obsada: Anna Richardson jako Herself - Presenter, Andi Osho jako Herself - Presenter,
2024-10-06 00:50 |
Blue 2
6 / 10
Dalsze przygody Blue, sześcioletniej suczki rasy blue heeler, która uwielbia, gdy jej rodzinna codzienność jest przepełniona niezwykłymi wydarzeniami. Kreatywna zabawa... |
|
2024-10-06 11:15 |
Barbie: Wróżkolandia- film animowany
4 / 10
Kwiatowa wróżka Elina żyje w pąku piwonii na magicznej łące. Bardzo chciałaby już umieć latać. Z niecierpliwością czeka więc na dzień, w którym spełni się jej... |
|
2024-10-06 22:00 |
Morderstwo w Charentes- film kryminalny
6 / 10
Cyril (Nicolas Van Beveren) trenuje Tai-Chi w parku Domaine du Manoir, gdy niespodziewanie w jego głowę trafia kij golfowy, zabijając mężczyznę na miejscu. Dochodzenie w tej... |