2018-02-01 / 6:00
Program przeznaczony dla widzów od lat 7
Program emitowany w ramach pasma "Być człowiekiem". Twórcy próbują odpowiedzieć na pytanie dlaczego kupujemy to, co kupujemy, starają się dociec, kto stworzył świat szalejącego konsumpcjonizmu i jak do tego doszło. Dziennikarz śledczy Jacques Peretti analizując trendy i techniki sprzedaży dochodzi do wniosku, że za obecny stan rzeczy nie są wcale winni specjaliści od reklamy i marketingu, lecz producenci określonych dóbr. Ich odwieczny sen o nigdy niezaspokojonej żądzy kupowania spełnił się, kiedy konsumenci "kupili" ideę ciągłego unowocześniania i modernizowania. Producenci wzięli także na cel niewykorzystany wcześniej rynek produktów dla dzieci. Nauczyli się, że zasady stosowane wobec najmłodszych można z sukcesem zastosować do sprzedawania produktów dorosłym. Największą siłą napędową konsumpcjonizmu okazał się jednak strach. Eksploatując ludzkie lęki, producenci stworzyli ogromny i wart miliony dolarów rynek produktów związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem.
Czas trwania: 1 h 00 min
Reżyseria: David Alter,
2024-09-17 23:00 |
The Hurt Locker. W pułapce wojny- dramat wojenny
7 / 10
Pierwsze lata obecności wojsk amerykańskich w Iraku. Po tragicznej śmierci jednego z członków elitarnej jednostki saperów dowództwo nad Kompanią Bravo obejmuje starszy... |
|
2024-09-17 22:00 |
Pogromcy duchów- komedia sf
6 / 10
Trzech nowojorskich parapsychologów - Peter Venkman (Bill Murray), Raymond Stantz (Dan Aykroyd) i Egon Spengler (Harold Ramis) - traci fundusze na badania i zostaje wyrzuconych z... |
|
2024-09-17 21:40 |
Szeregowiec Ryan- dramat wojenny
8 / 10
6 czerwca 1944 roku. Alianci lądują w Normandii. Mimo precyzyjnie zaplanowanych działań, które miały odwrócić uwagę Niemców od tego, co działo się na plaży, Amerykanie... |