2025-04-22 / 3:00
Program przeznaczony dla widzów od lat 12
Internet całkowicie zmienił sposób pozyskiwania informacji. Użytkownicy wyszukiwarek zakładają, że wyniki zapytań, które tam wpisują, są godne zaufania, tymczasem niewiele osób wie, że to płatne reklamy. Systemy reklamowe odpowiadają za umieszczanie zdecydowanej większości reklam cyfrowych w sieci. Wykorzystują algorytmy do automatycznego dopasowywania produktów do potencjalnych klientów. Garstka dużych firm technologicznych i mediów społecznościowych ma monopol na tę wielomilionową branżę. Autorzy dokumentu przeanalizują, jak cyfrowa gospodarka reklamowa przyczynia się do potęgowania oszustw, dezinformacji i nienawiści do ekstremistów i jakie korzyści czerpią z tego podejrzani twórcy treści. Eksperci opowiedzą o wpływie reklamy w internecie na społeczeństwo.
Czas trwania: 54 min
Reżyseria: Peter Porta,
|
2025-04-19 2:15 |
Krucjata. Prawo serii
7 / 10
Nowa pozycja w ofercie platformy Telewizji Polskiej, która zadebiutowała 21 listopada. Producenci położyli duży nacisk na promocję, licząc na to, że serial stanie się... |
|
2025-04-19 00:05 |
Co robimy w ukryciu 6 - The Finale
6 / 10
Finałowa odsłona cieszącej się dużą sympatią widzów produkcji, która pokazuje perypetie grupy wampirów. Mieszkający w pobliżu Nowego Jorku krwiopijcy znów opowiadają... |
|
2025-04-19 2:15 |
Cop Land- film sensacyjny
7 / 10
Będący pod wpływem alkoholu młody policjant Murray Babitch (Michael Rapaport) zabija dwóch czarnoskórych mężczyzn. Aby mu pomóc, Ray Donlan (Harvey Keitel) podrzuca do... |