2025-04-22 / 3:10
Program przeznaczony dla widzów od lat 12
Internet całkowicie zmienił sposób pozyskiwania informacji. Użytkownicy wyszukiwarek zakładają, że wyniki zapytań, które tam wpisują, są godne zaufania, tymczasem niewiele osób wie, że to płatne reklamy. Systemy reklamowe odpowiadają za umieszczanie zdecydowanej większości reklam cyfrowych w sieci. Wykorzystują algorytmy do automatycznego dopasowywania produktów do potencjalnych klientów. Garstka dużych firm technologicznych i mediów społecznościowych ma monopol na tę wielomilionową branżę. Autorzy dokumentu przeanalizują, jak cyfrowa gospodarka reklamowa przyczynia się do potęgowania oszustw, dezinformacji i nienawiści do ekstremistów i jakie korzyści czerpią z tego podejrzani twórcy treści. Eksperci opowiedzą o wpływie reklamy w internecie na społeczeństwo.
Czas trwania: 54 min
Reżyseria: Peter Porta,
![]() |
2025-04-20 3:00 |
The Last of Us 2
8 / 10
Mija pięć lat od niebezpiecznej podróży Ellie (Bella Ramsey) i Joela (Pedro Pascal). Oboje nadal próbują funkcjonować w świecie, którego reguły narzuca pandemia... |
![]() |
2025-04-20 23:40 |
Lobster- thriller
7 / 10
Świat przyszłości, w którym ludzie zmuszeni są żyć w parach. Zgodnie z przepisami uchwalonymi przez władze miasta nikt nie może być samotny, a każdy singiel trafia do... |
![]() |
2025-04-20 00:30 |
Dziewczyna, chłopak, itd. - Kocia mścicielka
6 / 10
Losy pozornie przeciętnej rodziny. Jednak jej członkowie to chłopak, dziewczyna, pies, kot, mysz i kawałek sera. Serial "Dziewczyna, chłopak, itd" to komediowe podejście do... |